Thursday, September 3, 2009

Trip Sg.Bunga JT Masjid

Kali ini adalah 1st trip kami ke sg.bunga kami pilih JT arah masjid.disini buleh tahan lah jua dengan keadaan dan tempat serta pemandangan yang bisai diliat kami merasa selesa lah mengail disini enjoy lah jua ngail disni hehe mungkin ada yang kan mencuba disini buleh datang kemari hehe tenang saja..
Elah...ane udang kami ne yang kami petaruh kan nyawanya untuk mendapat ikan yang terbaik yang buleh memuas kan hati kami.hehe kami membali yang king sama 8 ada jua lah campur2 10-15 lah jua hehe tapi ok lah udang masa a2 sehat2 hehe
Hasil usaha yang gigih dari cjam ane dapat tani liat lah dari gambar ane hehe ia cuba untuk membangkit kerikan nya mana tau ada belureh ikan kah apa kah hehe dari style dan skill yang diliat kan uleh cjam ane nampak macam klasik lah hehe cuba biskita bayangkan ia makai baju lama sama color picture ane black&white hehe kurang labih lah hehe ko relek saja sana jam...
Nah ane uleh sijam hehe pasal kutagur ia pose macam urang lama di labuh nya kerikan nya kali di tinggalkan nya nda lama a2 ia belureh lah ikan haha kana irit kerikan nya sampai gugur kebawah haha tapi dapat jua diselamat kan nya kerikan betuahnya hehe ane ikan cjam ne hehe
ane teknik baru kali untuk ngail tapi bagi ku....no kemen lah...kalau ada kan komen pict ane komen saja k post komen hahaha
hemmm ikan cbaim ane secara mendadak,tiba2,mengajut,tebababang,kana irit...apa lagi??haha sembilang naik dengan berkat minjam kerikan cjam yang kiut miut bewarna merah hehe tapi atu nda penting lah ah haha teruskan usaha kamu lah banyak2 dapat kan ikan yg lain2 spisisnya walaupun nemo kamu kail hehe nada lah yng penting rezki saja~
ketambak cbaim ane menganggut ne dari ceta cbaim lah hehe nda ku tau banar kah nda ah hahaha nada dyh jan maah baim ah..haha macam biasa lah ordinary fish mr.ketambak kira basaa dah ne haha yang sudah2 damit ulehnya haha ndapa betapa tah ko lagi baim supaya mendapat lauk yang lagi basaar hehe btw control idung mu tu baim damiti ney
haha gboy pun belureh ketambak.ane mamber yang paling jarang belureh lauk ne haha antah napa ya kah hangat kali nda dapat tesagir laut haha tapi ane kes kaluk lah belueh lauk ketambak a2 pun damit jua ganya haha tapi ndapa gboy macam bisa moto anak-pengail rezki dimana2 esuk2 ngail ko di aquarium yang ada lauk haha atu jua kang nda belueh panas tahap over dah 2 haha tenang saja....

No comments:

Post a Comment