Thursday, September 10, 2009

Tempat Selalu Geng anak-pengail membali udang


assalamualaikum??haaaaa....ane tampat kami membali udang ne hehe semua udang kami kebanyakan nya kami membali disini..simple tapi bagus hehe sapa malar bali udang sini pasti tau ne kan Hj.prado hehe kami pangggil ia Hj.prado lah hehe kawan ne kawan tampat membali udang hehe


Nah ane Hj.prado...ia merambat dengan gaya2nya hehe cukup2 dengan kancang langan nya..heheh btw lau biskita kan mencari kedia kan membali udangnya aga saja dikianggeh hehe yang keritanya perado...

Wah...bukan main manis lagi senyuman Hj.prado ane hehe sementara menunggu batu rambatnya menyacah ditanah hehe




nah ane equipment yang kedia pakai hehe besama2 keritanya hehe...



Nah macam biasa ane rambat beliau digunakan untuk mencahaie setiap malam hehe...






Bukan main rugged haji atu...cukup dengan cap liverpool beliau lagi...pandai pose-ing eyh....rugged






elah banyak gaya eyh hehe...rugged rambatnya ah banyak colour...







hehe masa ane pajal ne size udang pun ok jua ne masa ane kami membali kalau nda silap $5 lah masa a2 hehe
kepada pengail2 lain kalau kita kan mencari Hj.perado ane paling sanang biskita cari saja malam2 ia ada di kianggeh and keritanya perado warna hitam...ok selamat mencuba...and kepada Haji...thanks for ur support....semoga rezki kita betambah dan melimpah...hehe aminnn...
















No comments:

Post a Comment