Thursday, September 3, 2009

Jambatan panjang Sg.Bunga

trip kali ini kami mencuba lagi mengail dijambatan panjang sg.bunga.kami ngail disana ada dua kali lah.siuk lah jua sana lalah bejalan arah jembatan panjang jua haha.tapi trip kami dsana sekali pulang saja yg selebihnya kami ngail di kg sg.bunga ane geng2 yg ikut hehe kelaparan tue sijam ah sian eh nanti tah tani catering di jambatan sg.bunga ah hehe jan watir si toy belanja kalau adapapa tageh saja arah ctoy k haha toy jan maah ah yang banaanya neh
ane durang ngail dan memasang barang2 durang ikut skill durang sendiri hehe sapa dulu belureh ne?apa lauknya ne? atu adalah soalan yang bemain difikiran durang hehe jangan saja durang ane menggunakan kaedah jigging di sana nda banar mengana 2 haha kang tv plasma plg sangkutnya haha tenang saja~
haha trip kami masa atu nda plg belureh myb udang kami bali a2 nda seksi nda pandai ngurat hehe nada lah rezki dimana2 tapi mungkin rezki kami nada masa a2 hehe yang penting enjoy lah masa a2 ada2 saja kami ceta kan tapi yang naik lauk balut ane saja ane pun banarnya uleh cjam hehe ia nda mau bgambar.yang migang atu cjep ia ganya yang nda penggali membuka iakan ane hehe keep up the good work jep kasi berani lagi diri mu esuk2 mbuka mata kail arah mulut buhaya haha

haha ane cbaim kes hampa nda belureh iatah ia lantung2 macam ane kasian ya ane makai baju buuk dah ne supaya mata kail nya kana hook-up tapi soayang~ nada jua ada nda apa baim nanti2 belureh lagi ko tu yang basar2 haha btw baim lain kali mkai seluar panjang ah seksi bah bulu mu ah..oppps!!terasa sarol karang haha tenang aja

No comments:

Post a Comment