Wednesday, August 5, 2009

Trip To Layong

Yaw...ane masa kami ke layong cuba nasib saja ngail sana sambil2 kami enjoy lah pemandangan dsana sama ngambil sedikit pengalaman tentang hutan tropika dnegara brunei darussalam bumi bertuah ane..cewah...hehe yg banarnya neh!!aku bangga jadi anak watan brunei.ok sambung ceta lah..kami makai 2 buah kerita yg 1 basar..yg satu g kecik..hehe tapi alhamdulillah pejalanan kami semuanya ok2 saja.

Walaupun pada masa ane geng2 Tenangsaja nda banyak turun tapi pejuangan pengail tetap diteruskan hehe semangat misti ada geng..dengan bermotifkan 'Rezki Dimana2' kami pun melabuh kail..haha antam saja lah..gambar ane menunjukkan para geng2 anak-pengail megusai kail2 durang sama ngusai spot2 bisia sebelum melabuh..bagus kaliah tukang ambil gambar kami eyzt alias ijat hehe bisia ane ngail2 tapi bahata nda cukup ne haha tapi ok lah semuanya ok2 saja lah.btw kami nampak Beliau masa a2 haha besar dan panjang haha jan ditagur jat!!


Nah ane yang turun masa kami dilayong ah hehe dari kiri Rawi,Jam,Gboy,Eyzt,Baim&Labu.
kami blureh belida udang galah saja yg lain nada haha atu pun uleh crawi sama clabu.tapi ok lah yg penting kami enjoy lah masa atu jadi kenangan sama pengalaman kami lah semua nada lureh tapi enjoy pun jadi tah ah hehe Btw Kaas badan si labu tue!!haha










No comments:

Post a Comment