Tuesday, August 11, 2009

Ideal Bandar

Trip kali ini kami mengail di Ideal Yayasan bandar.keadaan dan tempat yang bagus serta suasana yang indah dengan lampu2 di tepi jalan serta perahu2 yang nda sadaa baik malintas melanggar kail2 kami haha..
gambar ini menunjukkan muka2 yang hampa menanti ikan terkait pada mata kail mereka serta muka hampa kerana perahu yang melintas menghalau ikan2 dari makan umpan mereka ini.apa yang pasti muha bisia ane kaas2 hantap!hahaha


Sudah jatuh di timpa tangga pula..ini lni lah dia nasib seorang pengail sudah lah menyangkut batu nda blureh tah lagi hehe.masa ane ctoy memasang semula barang2 kail beliau kerana bekas menyangkut dan putus.nampak dari gambar bahawa beliau hampa pasal batu putus bukan apa..batu mahal kaliah dikadai!!!haha ctoy control macho mcm staie haha jan maah toy..


AL-Haj WAL JI WAL BOY AL_KABABI haha apakan....ok Gboy nampak action dengan kail2 nya nampak bersemangat walau pun keadaan memaksa beliau untuk posing begambar.haha tenang saja~jngn pernah berubah haha apakan..btw macam banar ia mempam ah nda jua belureh lau belureh pun ketmbak jua saja haha


ane ada cetanya ne ctoy ane kan melabuh kali gboy ckap arahnya jantah melabuh muleh tah nda jua ko lueh 2 kalau lueh pun damit ganya 2(dengan kaas2 muha cgboy xplen arah ctoy)tapi ctoy tampa belengah lagi tarus manyap kail nya lalu balik meninggal kan kami haha btw ceta ku nda plg banar yg banarnya ctoy sama gboy kn bgambar iatah kaas2 muha bisia perasan blureh ikan haha




Aha!!! ane Nuar.member of geng tenangsaja.ia ane jarang turun sama kami ne tapi jarang lagi ctoy lah sal ia ambung haha nada deyh haha gila udah!!! ane 1st gambar nya ngail ne ngam sama kami hehe siuk ne ngail sama ia ane hehe sal ia sponser batu ne haha nada lah.ia ane kalau ngail disiring macam jigging ne haha strike nya mbagi ijap ne kalau duduk siring nya kompom tehacut muha ne haha....



siuknya tampat ngail ane pasal ada pondok tampat duduk and simpan barang.ada tong sampah supaya org awam nda bejurit.bagus lah enviroment nya sana a2 ganya perahunya saja nda sadaa baik melintas haha majal aku ah.ok yang turun masa malam a2 ctoy,cjam,baim,nuar,jefri&Gboy Btw gambar ane balik2 ne kana ambil tapi pose cnuar sama saja menuntum aing haha cGboy sma Baim 2 andangnya 2 mengeratkan silaturrahim 2 sambil2 menarik tlinga haha cjefri andang kaas muhanya kalau senyum haha




WAAAAAAAAAHHH!
Ahernya Trip kami kemari ada jua membuah kan hasil lah cjam dengan kerikan tuah nya mendapat seekor ungah yang sedang besarnya kalau goreng pasti sedap lah haha..kali ane up-great sikit lauk uleh cjam ne ungah vimpire kaliah hehe dengan berkat usahanya melabuh kerikannya disiring arah ujung pisuk tedampar..haha di tinggalkannya selepas bebeerapa minit ia pun membangkit kailnya dengan ikan ungah nya ane..Tahniah jam..





No comments:

Post a Comment