Friday, August 7, 2009

Danau tampat feri

Ane danau tutong..emm jauh jua lah kan kemari ane..tapi kalau sudah minat..apa bleh buat disanggupi saja lah..hehe ok2 sini danau tampat Feri lama dulu salah silah tambus menambusnya nda plg ku tau ah tapi yg penting FISH ON!! haha masa didanau ane yg turun cjam,Gboy & amah cjam laki2 si moh..suasana masa atu ok cuaca ok..aing pun tanang..angin pun sepoi2 bahasa..and paling mahal ikan dtampat atu lumpat2 huh!!sandii!
Nah cjam blureh kerapu damit ne hehe masa ia melabuh kailnya ane secara nda sngaja ne ter-hook up anak kerapu ane..ia ngumban arah tmpt a2 sal ada ikan lumpat sana lah..kali masa ngam ia melabuh atu nda semana2 karas bah di tarik macam nyangkut jua mcm blureh jua.haha apakan..yg penting masa atu cali lah cjam tarik2 karas jua mcm2 caranya dan gayanya melapaskan diri sampai suruhnya aku begitar arah tangsi 30lb nya kali nda semana2 licak di ingkulnya udah naik di cek rupanya anak kerapu hehe..Btw nya cjam kan di peliharanya smpai jadi keratang!!!
Sadang2 jam!


Ahaaa......ane Gboy ia blureh ketambak last2 minit kan balik..banarnya mental ia udah ne pasal..asal melabuh umpan alat 10min dcek umpan abis kana makan uleh katam sampai balik2 lah kejadiannya mcm atu tapi berkat kesabaran anak-pengail ane hmm!hmm!HaaaaH!!!! pikirkan ngail! Ahernya belurih jua kadia seikung haha atupun kan bangga tapi ndapalah yg penting rezki dimana2 haha majal!!
Btw basar plg spool dari lauk mu Gboy!!haha

No comments:

Post a Comment