Thursday, September 3, 2009

Ulih-ulih cbaim di sg.matan dbulan puasa

Tuka-Tuka..spisis pari lureh cbaim dengan memakai rod ayahandanya haha berhasil menangkap tuka2 kira boleh lah basar jua hehe trip msa ane di sg.matan hehe majukan lagi ikan mu baim hehe

Nah ane bukti ikan cbaim tanggkap atu 2 ekong hehe satu damit satu lagi basar hehe basar lah yang satu a2...ada rezkin cbaim ane dbulan puasa karang udah raya abis tia luck nya haha belalih arah urang lain..ko relek saja nuar...


Nah lauk ane lauk yang second cbaim dapat..sadang lah jua basarnya hehe biasa~makai rod daddy cool nya hehe..
Nah ane yang 1st ane yang basar..ane yang cjep bekelaie sama cbaim ne kan menarik haha tapi cbaim nd mau2 di suungnya cjep kesiring tesunggkur,tesandar,tehabab,manjungkang,menjungkalak,teggugur,mehaik uhh!uhh!!uhh!!uhhhhhh!!!!! haha sabar ja jep nanti2 ada belueh yang fight tu hehe banarnya time ya menarik awal2 pikir sampah haha nada dyh andang pure ikan lah sal ia pakai bell hehe ane tah hasilnya ngail diwaktu hujan hahaha iatahkan rezki dimana2 tuhan membagi alhamdullillah baim jan lupa sembayang terawih k sal rezki kana bagi udah haha


No comments:

Post a Comment