Thursday, September 10, 2009

Trip Batu Marang

Trip kami kali ane Mencuba lagi tempat yang selalu disebut2 oleh urang ketani urang2 brunei tampat2 mengail style beumpan disiring lah...kami mencuba di kg batu marang..ok lah jua sini ikan2 nya melawan dan pandai memisi umpan hehe trip kami kemari ane mbgi pengajaran lah arah kami..ok ok krg ceta tu..nen nah lauk cgboy dulu dicetakan..haha well ikan gulama yang besar size nya bleh tahan batah nda blureh ane baru tah blureh alhamdullillah..usahakan lagi gboy!! ane jambatan tampat kami ngail..buleh tahan sini sal sini tampat nya betaduh siuk hehe ada biskita nampak pondok atu kan iatah memanjang 2 siuk lah betaduh didalam sal muat nda beasak2.hehe tampatnya bersih jua..ada jambatan semen kana buat dengan pagarnya indah lah yang pentingnya disana..hehe kalau biskita kan mencuba datang saja kemari ngail hehe enjoy..

Baim..ia pun dapat jua sini pasal nda mbagi heran lah kan ia ane kira tangan sajuk lah hehe jan tah kambang baim haha nah ane lurehnya ne gelama jua tapi basar lagi gulama cgboy lah dlm gambar haha rod penelum sama spool shimano catana nya macam nada ganya ia mengirit ikan ane haha usahakan lagi kepringkat seterusnya baim ok...











Rawi belureh jua masa a2 gelama jua hehe banyak gelamanya basar2 lah sini hehe semangatnya kan mengail atu ahernya belureh jua hehe sampai ia sasak sal asal melabuh umpan misti skajap2 saja habis..nda lama2 sampai habis umpan kami masa atu kami membali sedikit saja konon niat kan mencuba saja kali nda smana2 umpan kami ane nda cukup sampai beputik udang mati seikung bahagi 12 haha nadalah..kaas muhanya crawi 2 hehe

Jam jua belurih ikan hehe tapi ikan nya lain dari kami ia belureh ketambak hehe ordinary fish tenang sja yang penting belueh ikan ndaja jam hehe dari pada urang atu nda belureh hehe yang terasa masa trip ane sabar saja...haha tenang..btw cjam ane pun ada mental2 sal ikan dsana macam skulah haha pandai mengambil umpan hehe tapi nda apa walau pun cun seiukung seurang jadi tah asal belurih.rezki dimana2 haha ialang sipitnya cjam..haha





No comments:

Post a Comment