Thursday, September 10, 2009

Ngail dari jembatan sg.kedayan ke B12

wahh menyanggupi kami atu kan bilang malam kami ngail hehe kami mencuba mengail di jambatan sg.kedayan kali ane kan meliat apa lauk2 nya disana pasal asal kami melintas kami liat ramai jua urang ngail sana hehe mcm biasa pembukaan cgboy belureh ketambak hehe senyuman menyindir tu c gboy ah haha.tampat nya chill lah sana siuk kalau piknik pun buleh bebahata katil pun siuk sana haha tenang~
Nah yang ane kami ngail di B12(bumbungan12)cjam belureh gelama hehe nampak muka pun mental baaa~~haha pasal ia ane dri awal dah alum ada belureh kalau belureh pun utik haha sudah atu ia berusaha ngail walaupun aing masa atu bangat kuat dari 2.0 ke 1.5 wow laju 2 iatah haha dugaan namanya haha tapi ndapa jam belureh jua ko ahernya 2 haha tenang saja


cewah wang haji ane belureh lagi arah B12 hehe lauk nya sama jua ordinary fish haha nda mbagi heran bah muhanya pun macam tambak ku liat haha tenang saja gboy jan maaah2 haha tapi nda palah yg penting lueh lah ah dari pada nada haha ada sorang lagi ne bah ikut tapi malas ku menyabut namanya ia nda belureh lah beturut2 nada belureh haha biasanya ia top tapi masa ane tesadai,tedampar,tesungkur....haha tenang bram...





No comments:

Post a Comment