Friday, August 7, 2009

Trip To Pelumpong

Pelumpong...



Hmmm muka depan kita pada Trip kali ini Palak eyes & Jam duduk disebelah tuan punya perahu yang membawa kami ke pulau pelumpung.jika kita lihat mereka berdua ini ada perbezaan sebenarnya...iaitu yg paling ketara ialah mata bisia ane soang basaa soang lagi sipit hahaha jan maah geng yang banarnya neh pose maut dari bisia dua harap2 gf bisia nda mengamuk sal bisia turun rugged2 mengail haha apakan~


Ane Gboy & jal Etozza....

kalau dilihat dalam gambar mereka ini nampak sirius untuk mengail dan mendapat kan ikan yg besar..tapi sebenarnya durang ane sengaja pose mcm sirius amat!!haha mcm banar..btw si Gboy sama cjal ne membarat2 kan didapan saja ne sal kalau nada cGboy tejungkang banaa perahu si yusuf tu nyasal banaa ya haha kaas muha bisia 2!!




Haaaa!!!



ane si yusof driver kami mengantar dan mengambil kami di pulau pelumpong.beliau punya perahu kalau nda silap 23 kaki injin 60hp.bleh tahan lah jua.upah yang dipintanya arah kami sebanyak $8 sekepala untuk trip kami dari pagi sampai ptg.so bagi pembaca2 blog anak-pengail mungkin buleh mencari si yusof ane di muara dan brunding sama ia ok.mahal-murah nda tah saya tau tu..okeh..




Sekarang apa yang biskita saksikan arah gambar ane 4 pemuda remaja yang sekepala panat,pacah,cali,becacing ne paut bisia ane ketawa ganya memanjang.durang 4 ane geng cpijan skulah.baru 1st tym ikut ngail so ane kira durang ambil pengalaman pahit&masin di pelumpong haha sandi! tapi ndapalah yg penting durang 4 ane enjoy ikut ke pelumpong walaupun bisia nada tedapat alat2 kail tukang2 pigang kail jadi tah...btw durang ane geng pacah ne haha




Wah!! besarnya Ikan Buna..haha ane si pijan geng2 tenangsaja.ane 1st tym dapat ikan basar ne yg calinya kail nya ane dilangkahinya ne haha kali belurih plg buna basar!!tahniah!!
Name : Pijan @ playboy
Reel : Surecatch 6000
Rod : Cobra santec
Line : 30lb
Catch : Ikan Buna
Place : Pelumpong
Time : Ptg dlm kul 2 lalu
Umpan : Sotong Mati dari Giant
Btw yg diblakang pijan 2 kambang tu haha sikit lg gugur matanya haha

Tekait tampa diduga
balut kah 2?haha aku pun nda pasti macam ular ada jua tapi kira sepadian kuyuk lag 2 binatang nya haha ane sama jua ne si pijan bersama kawan nya mandi di depan pelumpung dengan enak2nya umpan kail si pijan telah di mum2 uleh spisis balut ane so si pijan tampa melengah kan masa mencek kail nya ada balut tarus tah ia begambar..haha usul muanya g2 si pijan ah..nda apa yg penting rezki dimana2 enjoy misti jua ada Btw control bibir mu pijan panjang dan lebar jua hahaha







No comments:

Post a Comment