Friday, August 7, 2009

Mengail diraba muara

okey~ ane ikan brabarahan
kami ngail arah rawa dimuara adui...masa atu hangat hantap asanya.membara menyala haha apakan~ okeh...cbaim dengan bangganya mempersembahkan brabarahan bini hehe dengain kail xpuyu nya ceh....hehe ndapa yg penting aku sokong lah sal ia blureh lau nda ya belureh nda banaa haha kira2 dalam 600g lah ikan ane baratnya.okeh guys smoga geng2 tenangsaja dapat memajukan lagi ikan2 kamu k.

Haaaaa!!!ane master roshi dari dragon ball z hahah...nadalah ane bersaudara sama geng kami sorang sijat kami ikut sini mengail pakai perahu beliau lah...round2 raba2 di muara hehe btw ia pun mendapat ikan brabarahan bini tapi kecil sikit lah tapi ndapalah rezki dimana2 haha yg penting belurih...yang penting jua enjoy~yeah

No comments:

Post a Comment